فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه حمله تروریستی اخیر به کلانتری ۱۶ زاهدان، گفت: در حال حاضر شناسایی و دستگیری حامیان، محرکین و تیم‌های رسانه‌ای که این حادثه تروریستی را پوشش دادند با جدیت در دستور کار قرار دارد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حادثه حمله تروریستی اخیر به کلانتری ۱۶ زاهدان، گفت: در حال حاضر شناسایی و دستگیری حامیان، محرکین و تیم‌های رسانه‌ای که این حادثه تروریستی را پوشش دادند با جدیت در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۱۶۶۴۸
به گزارش جام جم آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان صبح امروز در حاشیه نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله طرح "رعد" پلیس در استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه حمله تروریستی اخیر به کلانتری 16 زاهدان، اظهار داشت: از 4 تروریستی که قصد داشتند کلانتری را تصرف کنند یک نفر با رشادت همکاران ما در بدو حمله به هلاکت رسید.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تروریست‌ها تلاش داشتند وارد فضای اداری کلانتری شوند که خوشبختانه موفق به ورود نشدند و به برجک‌های کلانتری پناه بردند که از آنجا به سمت مردم و همکاران ما تیراندازی می‌کردند.
 
وی ادامه داد: همکاران ما بلافاصله طرح پدافند دور تا دور کلانتری را به مرحله اجرا گذاشتند و در یک نبرد جانانه مقابله به مثل موفق شدند 3 تروریست دیگر را هم به هلاکت برسانند. برای ما جای افتخار و مباهات دارد که کلانتری 16 که صرفاً به شهروندان خدمات انتظامی و قضائی ارائه می‌دهد آنقدر از آمادگی، هوشیاری و توان رزمی بالایی برخوردار بوده که اعضای تا دندان مسلح گروهک تروریستی را از پای درآورده تا آنها نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
 
جلیلیان تاکید کرد: در حال حاضر شناسایی و دستگیری حامیان، محرکین و تیم‌های رسانه‌ای که این حادثه تروریستی را پوشش دادند با جدیت در دستور کار قرار دارد که اطلاعات آن متعاقباً از طریق رسانه‌های جمعی به مردم عزیز عرضه خواهد شد.
 

انهدام 11 باند جرایم سازمان یافته

 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای چهارمین مرحله استانی طرح "رعد" پلیس در 48 ساعت گذشته، گفت: 435 متهم در جریان این طرح ضربتی، منسجم و برق‌آسا که در سطح استان اجرا شد، دستگیر شدند و 11 باند سازمان یافته انواع جرائم منهدم شد.
 
وی با اشاره به کشفیات قابل توجه در حوزه سلاح‌های قاچاق، بیان کرد: در این مدت ضمن انهدام 2 باند سازمان سافته قاچاق سلاح در استان، 94 قبضه انواع سلاح جنگی از متهمان کشف و ضبط شده است.
 
جلیلیان با اشاره به دستگیری 421 نفر از مترددین غیرمجاز مرزی، گفت: همچنین در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر همکاران ما در سطح استان ضمن دستگیری 11 قاچاقچی کلان و 83 خرده‌فروش مواد مخدر، بیش از یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده‌اند./تسنیم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها